نشست نقد کتاب داوطلبی (چشم‌اندازی برای آینده بهتر)

لینک کوتاه

نشست نقد کتاب داوطلبی چشم اندازی برای آینده بهتر در یزد برگزار شد.

به گزاش طلوع یزد، کتاب داوطلبی (چشم‌اندازی برای آینده بهتر) برای داوطلبان جمعیت هلال احمر نوشته شده و به نکات کلیدی در حوزه خدمات داوطلبان می‌پردازد.

کتاب داوطلبی (چشم‌اندازی برای آینده بهتر) نوشته حامد صدیقی خویدک، ابراهیم سلمانی ندوشن و محسن حرازی زاده که در سال  ۹۸ به چاپ رسیده است.

نشست نقد کتاب داوطلبی (چشم‌اندازی برای آینده بهتر)، از سلسله نشست‌های اولین همایش بین المللی فعالیت‌های داوطلبانه فرصتی برای پویا سازی و توسعه خدمات در کتابخانه و موزه‌ها است.

اولین همایش بین المللی فعالیت‌های داوطلبانه شهریور ماه امسال در کتابخانه مرکزی آستان قدس برگزار می‌شود.

فرهنگ داوطلبانه در فرهنگ بسیاری از کشور‌ها وجود دارد. در فرهنگ ایران نیز، فعالیت داوطلبانه با کمک به دیگران گره خورده است و نشان از یاری‌کردن در مشکلات به عنوان یک وظیفه انسانی، دینی و خیرخواهانه است.

در کتاب «داوطلبی» (چشم‌اندازی برای آینده بهتر) می‌خوانیم داوطلب فردی است که با خواست و اراده خویش و بدون دریافت دستمزد، برای سازمانی غیرانتفاعی کار انجام می‌دهد و اعضای سازمان و دیگران، بهره‌مندان فعالیت‌های داوطلبانه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *