معاون توسعه مشارکت های مردمی استان یزد اعلام کرد:

نیکوکاران یزدی 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

لینک کوتاه

طی سه‌ماهه نخست امسال نیکوکاران یزدی بالغ بر 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان پیشتازی و تقدم نیکوکاران یزدی در سطح کشوری در پرداخت صدقات گفت: طی سه‌ماهه نخست امسال نیکوکاران یزدی بالغ بر 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: در حال حاضر 25هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و صدقه دریافتی برای کمک به بخشی از مشکلات مددجویان در زمینه‌های کمک به تامین جهیزیه، خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، تامین هزینه‌های درمانی، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و اعطای وام ضروری هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به رشد 45 درصدی پرداخت صدقات نسبت به مدت مشابه سال قبل ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران مومن و نوعدوست استان یزد افزود: مردم شریف استان می‌توانند با ارسال عدد 1 به سر شماره 8877 صدقه روزانه خود را پرداخت کنند و همچنین پرداخت صدقه از طریق کدQR  نیز به مبلغ دلخواه امکان پذیر می باشد.

وی تصریح کرد: همکاران ما در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان برای راهنمایی و پذیرش صدقات و نذورات مردم شریف استان آماده خدمت رسانی می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *