ادامه نهضت آسفالت معابر در منطقه یک شهرداری/ آغاز عملیات تکمیل پروژه های نیمه تمام در منطقه

لینک کوتاه

محمد علی اعتباری در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه یک، از روشنایی بلوار حاج مهدی، روشنایی و احداث پایه فنداسیون خیابان شهدای امیر آباد و اصلاح هندسی پارکینگ بلوار سید محمد طباطبایی تا میدان حج خبر داد

به گزارش طلوع یزد، محمدعلی اعتباری؛ عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: در ادامه نهضت آسفالت، فاز سوم زیرسازی و روکش آسفالت بلوار استقلال انجام گرفته و عملیات زیر سازی و آسفالت خیابان امام حسین (ع) از بلوار جمهوری، زیر سازی خیابان نیمه شعبان از خیابان گلشن و معابر خاکی محله سعد آباد و همچنین آسفالت معابر زیر 12 متر بخصوص معابر محله امامشهر در حال انجام است.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: تکمیل فرهنگسرای بهمن در دستور کار مشترک سازمان عمران و منطقه یک قرار دارد که 5 میلیارد تومان اعتبار هم برای آن تخصیص داده شده و در حال حاضر کارگاه فعال بوده و فعالیت عمرانی آن در حال انجام است.

اعتباری ادامه داد: شروع اصلاح هندسی روفوژ میانی خیابان شریف از میدان حج تا میدان احسان، تکمیل بوستان محله ای دانش پایه، شروع و ایجاد ساخت مخزن آب شهدای کوچه بیوک با پیشرفت فیزیکی 70درصدی از دیگر اقدامات عمرانی در حال انجام در منطقه یک شهرداری است که اعتباری به آنها اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *