معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

در محضر شهدا باید خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم/ بالغ بر ۷۲شهید به ازای هر صندلی مدیریتی

لینک کوتاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت:بر اساس بررسی های انجام شده در کشور ۳هزار صندلی مدیریتی ارشد وجود دارد که به ازای هر صندلی بالغ بر ۷۲شهید تقدیم انقلاب شده، بنابراین همه ما باید با خود بیندیشیم بعد از شهدا چه کرده ایم؟

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در اولین یادواره شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد با بیان اینکه شهدا در نظام مقدس اسلامی چراغ راه مردم و مسئولان هستند گفت: یکی از مواردی که شهدا در وصایای خود بر آن تاکید داشتند مسئله نماز اول وقت است که باید در ادارات به نماز اول وقت اهمیت بیشتری داده شود.

وی ادامه داد: ما باید با خود بیندیشیم بعد از شهدا چه کرده ایم؟ اگر مسئولی پست گرفته برای خدمت، و خدمتگزار شایسته ای برای مردم نبوده باید فردای قیامت جوابگوی خون شهدا باشد.

مهندس عزیزی در ادامه تصریح کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند بنابراین مسئولان باید مراقب باشند در محضر شهدا خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان، باید در هر سنگری قرار دارند و در هر جایگاهی فعالیت میکنند به تکلیف خود عمل کرده و به درستی انجام وظیفه کنند.

بیان خاطراتی از شهدای والامقام بخش دیگری از سخنان مهندس عزیزی در این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *