استاندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان عنوان کرد:

اقدامات شاخص و الگویی در هفته ازدواج سامان یابد/ تهیه ۱۰۰۰ جهیزیه به نیت ۱۰۰۰ دانش آموز شهید استان در هفته ازدواج/

لینک کوتاه
جشنواره زیباترین پیوند

استاندار یزد با اشاره به اهمیت ازدواج و خانواده در دین مبین اسلام و تاکید موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر تسهیل در امر ازدواج، گفت: گره های ذهنی در حوزه فرزند آوری و ازدواج در هفته ازدواج با تبیین از سوی صدا و سیما و مبلغین، باز شود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که با دستور کار بررسی برنامه های هفته ملی ازدواج برگزار شد، با اشاره به اهمیت ازدواج و خانواده در دین مبین اسلام و تاکید موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر تسهیل در امر ازدواج، گفت: هفته ازدواج فرصت مناسبی جهت بازگشایی گره های ذهنی خود ساخته در حوزه ازدواج و فرزند آوری و ترویج گفتمان ازدواج و تحکیم خانواده است لذا صداوسیما و مبلغین به صورت ویژه در این هفته و دیگر ایام سال به اقدامات تبیینی در این حوزه بپردازند.
وی با تاکید بر سامان اقدامات شاخص و الگویی در هفته ازدواج، اضافه کرد: همزمان با این هفته و با هماهنگی صنایع استان، به نیت ۱۰۰۰ دانش آموز شهید استان ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند اهدا شود.
استاندار یزد افزود: در جریان برگزاری جشنواره زیباترین پیوند، تجلیل از فعالین برجسته حوزه ازدواج استان در دستور کار قرار گیرد.
دکتر فاطمی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و ارائه آموزش جهت تحکیم بنیان خانواده؛ به عنوان کوچکترین و بنیادی ترین نهاد اجتماعی، اظهارداشت: در این راستا وضعیت ازدواج و طلاق به صورت محله به محله و دقیق احصا شود تا امکان برنامه ریزی صحیح وجود داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کوتاهی دستگاه ها و بانک ها در حوزه ازدواج، فرزند آوری و خانواده با ابزار ترک فعل به مقام های قضایی معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *