امام جمعه یزد:

در انتقال مبانی انقلاب دچار ضعف هستیم / لزوم تقویت گردشگری مذهبی

لینک کوتاه

امام جمعه یزد گفت: در مقابل هجمه های گسترده رسانه های غرب به ایران، نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم.

به گزارش طلوع یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در جمع اعضای دبیرخانه مدرس و جمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اهمیت امر ازدواج در دین اسلام اظهار داشت: باید شرایط به گونه ای باشد که ازدواج برای جوانان آسان شود.
وی افزود: منابع زیادی در زمینه سبک زندگی نوشته شده است اما مهم آن است که راهکار عملیاتی و نتیجه بخش ارائه شود و در این مورد متاسفانه ضعیف عمل شده و ارائه راهکار موثر برای داشتن زندگی بهتر کمتر در جامعه به چشم می خورد.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی برنامه ها فرهنگی است و باید در نهاد انسان جای بگیرد، عنوان کرد: موانع و مشکلات همیشه وجود دارد و مهم این است که با آموزش صحیح و تالیف محتوا مناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی، در شکل گیری شخصیت والا برای نسل جدید و تربیت فرزندانی مستقل موثر عمل شود.
ناصری، رشد و تعالی نسل جدید را در گرو آموزش صحیح دانست و تصریح کرد: با استفاده از افراد نخبه می توان در زمینه رشد اقتصادی، علم و فناوری پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و صنعت گردشگری، بیان کرد: در مقابل هجمه های گسترده رسانه های غرب به ایران، نتوانستیم مبانی انقلاب را به درستی انتقال دهیم و به همین علت گردشگران خارجی در ابتدا دید منفی نسبت به ایران و مردم ایران دارند.
امام جمعه یزد اظهار داشت: باید در زمینه صنعت گردشگری با انتقال درست مبانی و مفاهیم انقلاب، فرهنگ ایرانی-اسلامی و تاریخ و طبیعت زیبای ایران، دید منفی ایجاد شده در ذهن گردشگران را تصحیح کنیم.
ناصری افزایش آگاهی و اطلاعات راهنمایان گردشگران را عامل مهم جذب گردشگری دانست و تصریح کرد: راهنمایان گردشگران داخلی و خارجی با افزایش اطلاعات و دانش خود در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی و استفاده از مفاهیم به روز این دانش، در بهبود این صنعت مهم می توانند بسیار اثرگزار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *