امام‌جمعه شهرستان زارچ:

جامعه امروز ما به خیرین فرهنگی نیاز دارد

لینک کوتاه

حجه الاسلام والمسلمین روحانی طباطبایی امام‌جمعه زارچ در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمن در جامعه ما افزایش یافته بر ضرورت هدایت خیرین به فعالیت های فرهنگی هدایت تاکید نمود.

به گزارش طلوع یزد، حجه الاسلام والمسلمین روحانی طباطبایی امام‌جمعه زارچ در خطبه های این هفته نماز جمعه به هجمه‌های فرهنگی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: امروز اوج این هجمه‌ها را شاهد هستیم و مساجد و هیئت های مذهبی که در خط مقدم این نبرد هستند باید با برنامه‌ریزی و استفاده از ایده جوانان و تجربیات پیشکسوتان در جهت خنثی سازی توطئه‌ها گام بردارند.
?امام‌جمعه زارچ ضمن تبریک و تسلیت شهادت ستوان دوم جواد زارعی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: داشتن امنیت پایدار مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و زحمات کارکنان انتظامی است که در طول سال، این نیروها آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا میکنند.
?حجت‌الاسلام طباطبایی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و نقش مهم مبلغان در تبلیغ دین، تصریح کرد: تبلیغ دین رسالت انبیا و نصرت و یاری پروردگار عالم است.
?امام‌جمعه زارچ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین هفته قوه قضائیه، از رئیس دادگاه عمومی بخش زارچ و همچنین اداره مالیات در خصوص برگزاری میز خدمت در راستای رسیدگی به مشکلات مردم در نماز جمعه تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *