رئیس کل دادگستری استان یزد:

اعتماد عمومی و حمایت مردم از مولفه های اقتدار دستگاه قضاست

لینک کوتاه

ریس کل دادگستری استان یزد گفت:آنچه در جامعه از اقتدار دستگاه قضا مشاهده می شود ماحصل اعتماد و حمایت های مردم به خدمتگزاران خود است.

به گزارش طلوع یزد، غلامعلی دهشیری پیش ازخطبه های نماز جمعه شهرستان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی از ارکان انقلاب اسلامی و سرمایه های ارزشمند این نظام بود که منافقین جنایتکار و خائن به سرکردگی امریکا، اجازه ندادند تا این کشور از تفکر و اندیشه های متعالی آن شهید عزیز بهره مند شوند.
وی افزود: شهید بهشتی در مدت کوتاه عمر خدمت در نظام اسلامی منشا اثرات خیر در بسیاری از امور بود که سیاستگذاری در حوزه دستگاه قضا از جمله آن است.
دهشیری بابیان اینکه خادمان مردم در دستگاه قضایی استان تلاش می کنند تا ره رویی صدیق برای شهید بهشتی و شهدای فاجعه هفتم تیر باشند تصریح کرد: رساندن موجودی پرونده های دستگاه قضا استان به کمترین میزان موجودی در ۱۰ سال گذشته گواهی بر این ادعا است.
وی با اشاره به شهره بودن مردم استان به تدین ، ولایتمداری و‌گذشت گفت:کسب مقام دوم کشور در حوزه صلح و سازش نتیجه همین فرهنگ غنی و دارالعباده بودن یزد می باشد که از دیرباز در استان حاکم بوده است.
عالی ترین مقام قضایی استان گفت:در حوزه اتقان آرا با پایش ارا، برگزاری کارگاه های اموزشی، نشست های علمی و طرح قاضی معین شاهد افزایش ۲.۵ درصدی اتقان آرا در استان بوده ایم.
دهشیری اضافه کرد:ورود به حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنعت و تولید در لبیک به فرامین رهبری و تبعیت از سیاستهای رییس قوه قضاییه از دیگر اقدامات دستگاه قضا بوده که ما حصل ان بازگشت به تولید ۵ واحد صنعتی پس از سال ها تعطیلی به چرخه اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال بوده است.
رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر سختی را تا کنون با موفقیت پشت سر گذاشته گفت: توطئه های منافقین و گروهک ها در ابتدای انقلاب و بعد جنگ تحمیلی و در ادامه فتنه های مختلف، تحریم ها و فشارها و بعد فتنه داعش و عملیات روانی و جنگ ترکیبی نمونه ای از خباثت و دشمنی دشمنان این نظام است
وی افزود:دشمنان در دهه چهارم انقلاب به دنبال ترور باور و اندیشه های مردم و‌ جوانان هستند غافل از اینکه در این نظام گاهی یک نسیمی همه توطئه های انان را نقش بر آب می کند که سرود سلام فرمانده نمونه ای از این حرکات است.
دهشیری با اشاره به همه گیر شدن سرود سلام فرمانده به عنوان یک همایش آخر الزمانی به صورت خودجوش در سراسر جهان گفت:در این سرود اخلاص، صفا و پاکی کودکان دهه نودی با ریتم احساسی و حماسی غوغایی در درون دل ها به پا کرده است.
رییس کل دادگستری استان یزد گفت:ابراز عشق و علاقه به امام زمان(عج) باعث به دل نشستن این سرود بود .
وی اظهارداشت:به رخ کشیدن اقتدار ولی فقیه و یاد کردن از چهره های نامی این کشور در تاریخ از جمله کارکردهای اثرگذار این سرود بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *