برگزاری مسابقه قویترین مردان ایران در بهاباد

لینک کوتاه

درپایان مسابقات قویترین مردان، مردانی از بهاباد، بجنورد، گلستان و قزوین به برتری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،درمسابقات قویترین مردان کشوردربهاباد ۴۲ ورزشکار از هفت استان در وزن‌های مثبت ومنفی ۱۰۵ کیلوگرم با یکدیگر در آیتم‌های سخت و نفسگیر مواد اسکات تعادلی، حمل چمدان ۲۵۰ کیلویی، حمل کنده، غلطاندن لاستیک و آیتم ترکیبی شامل حمل الوار، گذاشتن گوی و کنده با هم به رقابت پرداختند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام بهاباد در این خصوص به خبرنگاران گفت: ورزشکاران در این مسابقات که با عنوان کاپ آزاد برگزار شد در مواد اسکات تعادلی، حمل چمدان 250 کیلویی ، حمل کنده ، غلطاندن لاستیک و آیتم ترکیبی شامل حمل الوار، گذاشتن گوی و کنده با هم به رقابت پرداختند.
هادی حاتمی زاده بهابادی افزود: این مسابقات دردو وزن مثبت 105 ومنفی 105 کیلوگرم در 6 آیتم برگزارشد که درنتیجه دروزن مثبت 105 مجتبی زارع عسکری از بهاباد مقام اول ، عباس ربانی از خراسان شمالی مقام دوم ومجید عباسی از استان گلستان مقام سوم را کسب کردند .
همچنین در وزن منفی 105 کیلو گرم آقای محمد کریمیان از استان کرمان مقام اول ، حامد خالقی از بهاباد مقام دوم و علی شکری از استان قزوین مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند .
داوری این مسابقات را پهلوانانی همچون علی اسماعیلی و کریم تالشی برعهده داشتند.
رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام بهابادعنوان کرد: رشته بدن‌سازی و پرورش اندام یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها برای جوانان بهابادی است و اشتیاق جوانان در این رشته مثال‌زدنی است.
گفتنی است، این مسابقات زیرنظر هیات بدنسازی و پرورش اندام و با همکاری فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر واداره ورزش وجوانان بهاباد، برگزار شد.
شایان گفتن است تماشاچیان وشرکت کنندگان بی شمار بهابادی برای دیدن وتماشای این مسابقه جذاب به محل برگزاری مسابقه آمده بودن که جای قدردانی وتشکر از این مردم خوب را دارد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *